Kırşehir'in köklü ve başarılı eğitim kurumlarından biri olan Prof. Dr. Erol Güngör Ortaokulu'nda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasının ardından sene sonu planlamaları ve değerlendirmeleri için önemli bir adım atıldı. Okul idaresi ve öğretmen kadrosu, bir yıllık emeğin muhasebesini yapmak üzere okulun toplantı salonunda bir araya geldi.
Gelecek Dönemin Stratejileri ve Eğitim Grafiği Konuşuldu
Büyük bir katılım ve kararlılıkla gerçekleştirilen Sene Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı'nda, geride bırakılan eğitim döneminde öğrencilerin akademik başarıları, sosyal faaliyetleri, LGS süreci ve okul genelinde yürütülen projeler detaylı bir şekilde masaya yatırıldı. Okul idarecileri ve branş öğretmenleri, elde edilen başarıların kalıcı kılınması ve önümüzdeki eğitim döneminde çıtanın daha da yukarıya taşınması adına yürütülecek stratejileri ve saha çalışmalarını tek tek değerlendirdi.
Okul Yönetiminden Eğitim Kadrosuna Teşekkür
Toplantı sonrasında Prof. Dr. Erol Güngör Ortaokulu yönetiminden yapılan açıklamada, koordinasyon ve iş birliğinin önemine dikkat çekildi. Eğitim maratonu boyunca fedakarca çalışan tüm kadroya teşekkür edilerek, "Okulumuz sene sonu öğretmenler kurulu toplantısı, toplantı salonumuzda büyük bir verimle yapılmıştır. Toplantıya katılarak fikir ve önerileriyle katkı sunan, yıl boyunca evlatlarımızın geleceği için emek veren tüm idareci ve öğretmen arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz" ifadelerine yer verildi.
Gelecek dönemin planlamalarının da ilk hatlarının çizildiği kurul toplantısı, öğretmenlerin tatil dönemi öncesi iyi dilek ve temennileriyle sona erdi.