Kırşehir'in köklü ve başarılı eğitim kurumlarından biri olan Prof. Dr. Erol Güngör Ortaokulu'nda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasının ardından sene sonu planlamaları ve değerlendirmeleri için önemli bir adım atıldı. Okul idaresi ve öğretmen kadrosu, bir yıllık emeğin muhasebesini yapmak üzere okulun toplantı salonunda bir araya geldi.

Gelecek Dönemin Stratejileri ve Eğitim Grafiği Konuşuldu

Büyük bir katılım ve kararlılıkla gerçekleştirilen Sene Sonu Öğretmenler Kurulu Toplantısı'nda, geride bırakılan eğitim döneminde öğrencilerin akademik başarıları, sosyal faaliyetleri, LGS süreci ve okul genelinde yürütülen projeler detaylı bir şekilde masaya yatırıldı. Okul idarecileri ve branş öğretmenleri, elde edilen başarıların kalıcı kılınması ve önümüzdeki eğitim döneminde çıtanın daha da yukarıya taşınması adına yürütülecek stratejileri ve saha çalışmalarını tek tek değerlendirdi.729275135 1693761909420012 4394194984937139721 N

Okul Yönetiminden Eğitim Kadrosuna Teşekkür

Toplantı sonrasında Prof. Dr. Erol Güngör Ortaokulu yönetiminden yapılan açıklamada, koordinasyon ve iş birliğinin önemine dikkat çekildi. Eğitim maratonu boyunca fedakarca çalışan tüm kadroya teşekkür edilerek, "Okulumuz sene sonu öğretmenler kurulu toplantısı, toplantı salonumuzda büyük bir verimle yapılmıştır. Toplantıya katılarak fikir ve önerileriyle katkı sunan, yıl boyunca evlatlarımızın geleceği için emek veren tüm idareci ve öğretmen arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz" ifadelerine yer verildi.731479334 1693761836086686 6581873921110454102 N

İlk Müjde Mucur Küçükburunağıl'dan Geldi
İlk Müjde Mucur Küçükburunağıl'dan Geldi
İçeriği Görüntüle

Gelecek dönemin planlamalarının da ilk hatlarının çizildiği kurul toplantısı, öğretmenlerin tatil dönemi öncesi iyi dilek ve temennileriyle sona erdi.