EĞİTİM

Öğrenciler yılın yorgunluğunu piknikte attı

Kırşehir Fatımatüz Zehra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte düzenlenen piknik etkinliğinde bir araya gelerek hem eğlendi hem de yılın yorgunluğunu attı.

Kırşehir Fatımatüz Zehra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte düzenlenen piknik etkinliğinde bir araya gelerek hem eğlendi hem de yılın yorgunluğunu attı.

Güzler Evcil Hayvan Parkı ve Piknik Alanı’nda gerçekleştirilen programa Okul Müdürü Atila Kaya, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Emine Yılmaz ile Rehber Öğretmen Hatice Nur Ar öncülük etti. Öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği etkinlikte sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler düzenlendi.

Piknik boyunca gerçekleştirilen ip atlama ve halat çekme yarışmaları öğrencilerden büyük ilgi gördü. Eğlenceli anların yaşandığı etkinlikte öğrenciler, arkadaşları ve öğretmenleriyle birlikte keyifli vakit geçirerek eğitim yılının stresinden uzaklaşma fırsatı buldu.

Etkinlik hakkında değerlendirmelerde bulunan Rehber Öğretmen Hatice Nur Ar, öğrencilerle güzel bir gün geçirdiklerini belirterek, “Öğrencilerimizle birlikte güzel bir piknik organizasyonu gerçekleştirdik. Çeşitli yarışmalar ve aktiviteler düzenledik. Hem öğrencilerimiz hem de bizler için oldukça verimli ve eğlenceli bir gün oldu. Bir eğitim yılının yorgunluğunu hep birlikte attık” ifadelerini kullandı.

Program kapsamında öğrencilere ekmek arası tavuk döner, ayran ve dondurma ikram edildi. Gün boyu süren etkinlikte öğrenciler hem moral depoladı hem de arkadaşlarıyla unutulmaz anılar biriktirdi.

Okul yönetimi, öğrencilerin sosyal gelişimlerine katkı sağlayan bu tür etkinliklerin önümüzdeki dönemlerde de devam edeceğini belirterek, eğitim faaliyetlerinin yanı sıra sosyal ve kültürel çalışmalarla öğrencilerin çok yönlü gelişimlerinin desteklenmeye devam edileceğini ifade etti.