Kırşehir Fatımatüz Zehra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte düzenlenen piknik etkinliğinde bir araya gelerek hem eğlendi hem de yılın yorgunluğunu attı.
Güzler Evcil Hayvan Parkı ve Piknik Alanı’nda gerçekleştirilen programa Okul Müdürü Atila Kaya, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Emine Yılmaz ile Rehber Öğretmen Hatice Nur Ar öncülük etti. Öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği etkinlikte sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler düzenlendi.
Etkinlik hakkında değerlendirmelerde bulunan Rehber Öğretmen Hatice Nur Ar, öğrencilerle güzel bir gün geçirdiklerini belirterek, “Öğrencilerimizle birlikte güzel bir piknik organizasyonu gerçekleştirdik. Çeşitli yarışmalar ve aktiviteler düzenledik. Hem öğrencilerimiz hem de bizler için oldukça verimli ve eğlenceli bir gün oldu. Bir eğitim yılının yorgunluğunu hep birlikte attık” ifadelerini kullandı.
Okul yönetimi, öğrencilerin sosyal gelişimlerine katkı sağlayan bu tür etkinliklerin önümüzdeki dönemlerde de devam edeceğini belirterek, eğitim faaliyetlerinin yanı sıra sosyal ve kültürel çalışmalarla öğrencilerin çok yönlü gelişimlerinin desteklenmeye devam edileceğini ifade etti.