ÖZEL HABER

Muharrem Ayı Bereketi Kırşehir’de Paylaşıldı

Kırşehir’de Muharrem Ayı’nın manevi atmosferi kapsamında birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla aşure ikramı düzenlendi.

Kırşehir’de Muharrem Ayı’nın manevi atmosferi kapsamında birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla aşure ikramı düzenlendi. Kent merkezinde bulunan Meşhur Çiğköfteci Tolga Usta’da gerçekleştirilen program, vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı.

Etkinlik boyunca vatandaşlara aşure ikram edilirken, Muharrem Ayı’nın anlam ve önemine dikkat çekildi. Programda, toplumsal dayanışma, kardeşlik ve paylaşma vurgusu ön plana çıktı.

Düzenlenen programa AK Parti Kırşehir İl Başkanı Seher Ünsal, AK Parti Kırşehir Merkez İlçe Başkanı İbrahim Küçükdeveci, AK Parti Basın Müdürü Osman Demir, Anahtar Parti Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya, Kırşehir Belediye Başkan Yardımcısı Nazım Köksal, MÜSİAD Kırşehir Şubesi Şube Başkanı Ali Rıza Aslan, Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen Kırşehir Şube Başkanı Fatih Mehmet Yavuz ile Küresel Gazeteciler Konseyi (KGK) Kırşehir İl Temsilcisi, Kırşehir Memleket Gazetesi ve Kırşehir Haber 40’ın İmtiyaz Sahibi Murat Sürmeli ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Katılımcılar program boyunca bir araya gelerek sohbet ederken, etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Dualarla şehitler anıldı

Programda yapılan duada, vatanın birliği ve bütünlüğü için canlarını feda eden şehitler rahmetle anıldı. Emniyet teşkilatı ve Türk Silahlı Kuvvetleri’nde görev yapan şehitler için dua edilirken, aşure ikramını gerçekleştiren hayır sahiplerinin geçmişleri için de rahmet temennisinde bulunuldu.

Yapılan duada ayrıca, aşure ikramına katılan vatandaşların geçmişlerinin ruhlarına da hediye edildiği belirtilerek, “Bugünkü Cuma’nın feyzi ve bereketi hürmetine… Emniyet Teşkilatımızda ve Türk Silahlı Kuvvetlerimizde bulunan şehitlerimize hibe eyledik… Kabul eyle Ya Rabbi.” ifadeleri kullanıldı.

Vatandaşlardan yoğun ilgi ve teşekkür

Etkinlikte vatandaşlara yapılan aşure ikramı büyük ilgi görürken, katılımcılar organizasyondan memnuniyet duyduklarını ifade etti. Vatandaşlar, Muharrem Ayı’nın manevi atmosferine uygun şekilde gerçekleştirilen program nedeniyle emeği geçenlere teşekkür ederek alandan ayrıldı.

Kırşehir’de düzenlenen aşure programı, hem dini hem de sosyal yönüyle birlik ve beraberliği pekiştiren anlamlı bir etkinlik olarak değerlendirildi.