Kırşehir Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Yasin Özcan, İl Genel Meclis Üyeleri Emrah Doğan ve Serkan Taburoğlu ile Muhtar Veysel Özdemir, Kırşehir’in Cemele Köyü'nde devam eden bakım ve onarım çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.
Kırşehir’de köylerin yaşam kalitesini artırmak ve kamu binalarını daha kullanışlı hale getirmek amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında, Cezaevleri İşyurtları Kurumu ile İl Özel İdaresi arasında imzalanan protokol doğrultusunda köy konakları ve sağlık ocaklarında kapsamlı tadilat çalışmaları sürüyor.
Bu kapsamda çalışmaların yürütüldüğü önemli noktalardan biri olan Cemele Köyü’nde, uzun yıllar belediye hizmet binası olarak kullanılan iki katlı eski binada bakım ve onarım çalışmaları gerçekleştiriliyor. Yaklaşık 1.300 metrekare kullanım alanına sahip binanın yenilenmesinin yanı sıra, 200 metrekare büyüklüğündeki iki katlı muhtarlık deposunda da iyileştirme çalışmaları devam ediyor.
Öte yandan köy meydanında yapılan çevre düzenleme çalışmalarıyla birlikte vatandaşların ortak kullanım alanlarının daha modern ve işlevsel hale getirilmesi hedefleniyor. Yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte hem köy sakinlerinin sosyal ihtiyaçlarına cevap verecek yeni alanlar oluşturulacak hem de mevcut kamu yapılarının kullanım ömrü uzatılacak.
İncelemeler sırasında açıklamalarda bulunan yetkililer, KÖYDES ve ilgili kurumların iş birliğiyle yürütülen çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda devam ettiğini belirtti. Cezaevleri İşyurtları Kurumu ile İl Özel İdaresi arasında imzalanan protokol çerçevesinde Kırşehir genelindeki köy konakları, sağlık ocakları ve diğer kamu binalarında bakım ve onarım faaliyetlerinin kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.
Yetkililer, kırsal bölgelerde yaşayan vatandaşların daha kaliteli hizmet alabilmesi için kamu yatırımlarının aralıksız devam edeceğini vurgulayarak, köylerin ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların önümüzdeki dönemde de sürdürüleceğini kaydetti.