Kırşehirspor Kulüp Başkanı Çağatay Han Torun ve Kulüp Asbaşkanı Mehmet Işık, Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu’nu makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde Kırşehirspor’un çalışmaları ve yeni sezon öncesi değerlendirmeler ele alınırken, samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede sporun ve Kırşehirspor’un kent için taşıdığı önem üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Atatürk portreli tablo hediye edildi
Ziyaret sırasında Kırşehirspor Kulüp Başkanı Çağatay Han Torun, Başkan Selahattin Ekicioğlu’na üzerinde Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün yer aldığı özel bir tablo hediye etti. Anlamlı hediye nedeniyle memnuniyetini dile getiren Başkan Ekicioğlu, Kırşehirspor yönetimine ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
Kırşehirspor’dan teşekkür mesajı
Kırşehirspor Kulübü tarafından ziyaretle ilgili yapılan açıklamada, “Kulüp Başkanımız Çağatay Han Torun ve Asbaşkanımız Mehmet Işık, Kırşehir Belediye Başkanımız Selahattin Ekicioğlu’na nezaket ziyaretinde bulunmuşlardır. Göstermiş oldukları ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederiz.” ifadelerine yer verildi.
Kentin önemli spor markalarından biri olan Kırşehirspor’un yönetimi ile belediye arasında gerçekleşen ziyaretin, karşılıklı iyi niyet ve iş birliği mesajlarıyla tamamlandığı belirtildi.




