Kırşehir Sıddık Demir Anadolu Lisesi öğrencileri, sosyal sorumluluk faaliyetleri kapsamında kentteki huzurevine anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi.
Öğretmenleri eşliğinde huzurevini ziyaret eden liseli gençler, huzurevi sakinleriyle bir araya gelerek yaşlıların masalarına konuk oldu. Büyüklerin ellerini öpen ve onlarla yakından ilgilenen öğrenciler, huzurevi sakinleriyle uzun süre sohbet ederek tecrübelerini ve anılarını dinledi.
Kuşaklar arası bağların güçlendirilmesi ve yaşlılara yönelik toplumsal duyarlılığın artırılması amacıyla düzenlenen ziyarette, duygusal ve neşeli anlar bir arada yaşandı. Yaşlılar, kendilerini ziyarete gelen gençlere yakın ilgi göstererek nasihatlerde bulundu.
Ziyaretin ardından okul yönetiminden yapılan açıklamada, misafirperverlikleri ve içten sohbetleri için tüm huzurevi sakinlerine teşekkür edilerek, büyüklere sağlıklı, mutlu ve huzurlu ömürler dileyip bu tür anlamlı ziyaretlerin devam edeceği belirtildi.