Kırşehir'de, KOSGEB Girişimci Destek Programı İş Geliştirme Çağrısı kapsamında düzenlenen 2026 yılı 2. dönem başvurularına ilişkin jüri değerlendirme toplantısı yapıldı.
Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek başkanlığında Valilikte gerçekleştirilen toplantıya; KOSGEB Başkan Yardımcısı İmran Gezinti, KOSGEB İl Müdürü Abdulmelik Taşkın, Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mustafa Yılmaz, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (KAEÜ) Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Musa Özata ve Ahiler Kalkınma Ajansı (AHİKA) Kırşehir Yatırım Destek Ofisi Koordinatörü Ali Gencer katıldı.
Toplantıda, Kırşehir'de girişimciliğin güçlenmesi, yeni iş alanlarının oluşması ve yenilikçi iş fikirlerinin iktisadi hayata kazandırılması amacıyla başvuru yapan girişimcilerin projeleri incelenerek değerlendirmelerde bulunuldu.
Kentte istihdama ve üretime katkı sunacak projelerin önemine değinilen toplantıda, KOSGEB destekleriyle işini kurmak, büyütmek ve geliştirmek isteyen girişimcilere yönelik sağlanan teşvik ve katkıların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
Değerlendirme toplantısının ardından, yapılan başvuruların ve program sonuçlarının Kırşehir’in sosyo-ekonomik gelişimi ile yerel kalkınma hamlesine hayırlı olması temennisinde bulunuldu.



