Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, yaz dönemi faaliyetleri kapsamında gençlik merkezlerinin çalışmaları ve planlanan etkinlikleri değerlendirmek üzere istişare toplantısı gerçekleştirdi.

Mucur Gençlik Merkezi’nde düzenlenen toplantı, İl Müdürü Yasin Çakmakçı başkanlığında; gençlik merkezi müdürleri ve gençlik liderlerinin katılımıyla yapıldı.

Gençlik merkezlerinin performansı değerlendirildi

Toplantıda, il genelindeki gençlik merkezlerinin mevcut faaliyetleri ve performansları ele alındı. Gençlere yönelik yürütülen sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerin verimliliği değerlendirilirken, yeni dönem planlamaları da masaya yatırıldı.

“VALORANT BOZKIR DOSTLUK E-SPOR TURNUVASI” BAŞLIYOR
“VALORANT BOZKIR DOSTLUK E-SPOR TURNUVASI” BAŞLIYOR
İçeriği Görüntüle

Yaz dönemi etkinlikleri planlandı

Görüşmelerde, önümüzdeki süreçte gençlere yönelik gerçekleştirilecek çalışmalar ayrıntılı şekilde planlandı. Özellikle yaz döneminde yapılacak etkinliklerin çeşitlendirilmesi ve gençlerin daha aktif katılım sağlaması hedeflendi.

Gençlik kamplarına ilişkin hazırlıklar da toplantının önemli gündem maddeleri arasında yer aldı. Kampların içerik, organizasyon ve katılım süreçleri üzerine değerlendirmeler yapıldı.

Kapak (1280 X 720 Piksel) 2026 06 24T172737.236“Gençliğin enerjisiyle üretmeye devam ediyoruz”

Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, gençlerin enerjisinden güç alınarak çalışmaların aralıksız sürdüğü belirtildi.

Açıklamada, “Gençliğin enerjisiyle durmadan ve yorulmadan üretmeye devam ediyoruz. Bu yaz çok hareketli geçecek” ifadelerine yer verildi.

Yaz döneminde yoğun program

Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün, yaz boyunca gençlere yönelik çok sayıda etkinlik, kamp ve sosyal faaliyet gerçekleştirmeyi planladığı bildirildi. Hazırlıkların tüm hızıyla sürdüğü ve gençlerin aktif katılımının hedeflendiği kaydedildi.

Kaynak: BÜLTEN