Kırşehir’in Kaman ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Galip Demir İlkokulu öğrencileri ve öğretmenleri, Kaman Kaymakamı Engin Tok’u makamında ziyaret etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette öğrencilerle yakından ilgilenen Kaymakam Engin Tok, çocuklarla sohbet ederek karne heyecanlarına ortak oldu. Eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri ve özverili çalışmaları dolayısıyla öğretmenleri tebrik eden Tok, öğrencilere çeşitli hediyeler takdim etti.
Ziyarette öğrencilerin mutluluğu dikkat çekerken, Kaymakam Tok, çocuklara yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunarak bol bol dinlenmelerini, kitap okumalarını ve yeni eğitim öğretim yılına hazır bir şekilde başlamalarını temenni etti.
Kaman Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, “Galip Demir İlkokulu öğrencileri ve öğretmenleri, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi münasebetiyle Kaymakamımız Engin Tok’u makamında ziyaret etti. Ziyarette öğrencilerle tek tek ilgilenen Kaymakamımız, bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan öğrenci ve öğretmenleri tebrik ederek kendilerine hediyelerini takdim etti. Tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu bir yaz tatili dileriz.” ifadelerine yer verildi.
Gerçekleştirilen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona ererken, öğrenciler kendilerine gösterilen ilgi ve hediyelerden dolayı Kaymakam Engin Tok’a teşekkür etti.




