Kırşehir’de düzenlenen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı’nda kurumlar arası çalışmalar değerlendirilirken, bağımlılıkla mücadelede iş birliğinin güçlendirilmesi vurgulandı.

Toplumda bağımlılık yapıcı maddelerin kullanımının ve yayılmasının önlenmesi, bireysel ve toplumsal zararların en aza indirilmesi amacıyla düzenlenen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.

Kırşehir Vali Yardımcısı Vekili Ali Erdoğan başkanlığında, kurul üyesi kurum amirlerinin katılımıyla 23 Haziran 2026 tarihinde Neşet Ertaş Kültür Merkezi Gönüldağı Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıda, bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı.

Toplantıda, bir önceki kurulda alınan kararlar doğrultusunda gerçekleştirilen faaliyetler değerlendirilirken, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik adımlar da görüşüldü.

Program kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan sunumda bağımlılıkla mücadeleye yönelik çalışmalar aktarılırken, Kırşehir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile İl Millî Eğitim Müdürlüğü de kendi sorumluluk alanlarında yürüttükleri faaliyetler hakkında bilgilendirme yaptı.

Hastanede 2026 Yılı İlk Öz Değerlendirme Süreci Tamamlandı
Hastanede 2026 Yılı İlk Öz Değerlendirme Süreci Tamamlandı
İçeriği Görüntüle

Kurum temsilcileri, bağımlılıkla mücadelede erken farkındalık, eğitim çalışmaları ve toplumsal bilinçlendirme faaliyetlerinin önemine dikkat çekerek, iş birliği içinde çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.

Toplantının, il genelinde bağımlılıkla mücadele çalışmalarının daha etkin ve koordineli yürütülmesine katkı sağlaması hedefleniyor.

Sağlık3-28

Sağlıkk2,