SİYASET

Anahtar Parti Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya: "Kırşehirspor İçin Omuz Omuza!"

Yeni sezon öncesi Kırşehirspor'da sıcak saatler yaşanıyor. Kulüp yönetimi ve taraftar gruplarının çağrısına yanıt veren Anahtar Parti Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya, yeşil-beyazlı kulübe sağlanacak yeni desteklerin işaretini verdi.

Yeni sezon öncesi güçlü bir yönetim ve kurumsal yapı oluşturmak adına istişare turlarını hızlandıran Kırşehirspor AŞ, şehirdeki siyasi iradeyle bir araya gelmeye devam ediyor. Kırşehirspor AŞ Başkanı Mehmet Işık ve yeşil-beyazlı kulübe gönül veren cefakâr taraftar grubu temsilcileri, kulübün mevcut mali durumu, kurumsal yapısı ve yeni sezon hedeflerine ilişkin değerlendirmelerde bulunmak üzere Anahtar Parti (A Parti) Kırşehir İl Başkanlığı’nı ziyaret etti.

Anahtar Parti Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya ve il yönetiminin ev sahipliğinde gerçekleştirilen kritik istişare toplantısında, Kırşehir’in en büyük markası olan yeşil-beyazlı kulübün sportif anlamda yeniden ayağa kalkması için atılabilecek adımlar ve sağlanabilecek destekler masaya yatırıldı.

"Kırşehirspor Şehrimizin Ortak Değeri ve Birleştirici Gücüdür"

Toplantıda yeşil-beyazlı renklere gönül veren taraftarların talep, beklenti ve projelerini tek tek dinleyen Anahtar Parti Kırşehir İl Başkanı Cemal Kaya, Kırşehirspor'un siyaset üstü bir değer olduğunu vurguladı. Kulübün yeniden hak ettiği üst liglere ve başarılara ulaşabilmesi adına üzerlerine düşen her türlü sorumluluğu yerine getirmeye hazır olduklarını ifade eden Kaya, Kırşehirspor'un geleceği için kararlı bir duruş sergileyeceklerini belirterek her platformda kulübün sesi olacaklarının sözünü verdi.

Kaya: “Kırşehirspor’umuz İçin Omuz Omuza Başaracağız!”

Gerçekleştirilen anlamlı buluşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan İl Başkanı Cemal Kaya, Kırşehirspor’un yalnızca bir futbol kulübü olmadığını, aynı zamanda Kırşehir’in en güçlü sosyal markası olduğunu belirterek şunları söyledi; “Bugün, yeşil-beyaz sevdasıyla çarpan yüreklerin, cefakâr taraftar gruplarımızın çağrısına kulak vererek Kırşehirspor’umuzun yönetimi ve taraftarlarıyla çok değerli bir istişare toplantısında bir araya geldik. Şehrimizin en büyük markası, birleştirici gücü olan Kırşehirspor’umuzu hak ettiği noktalara taşımak adına 'Neler yapabiliriz, nasıl katkı sunabiliriz?' diye konuştuk, fikir alışverişinde bulunduk. Kırşehir’in ekmeğini yiyen, bu şehrin havasını soluyan herkes gibi biz de takımımızın başarısı için taşın altına elimizi koymaya her zaman hazırız. Bu anlamlı buluşma için tüm taraftarlarımıza ve kulüp yönetimimize yürekten teşekkür ediyorum. Yeni sezonda Kırşehirspor’umuza, teknik heyetimize ve sahada ter dökecek futbolcularımıza can-ı gönülden başarılar diliyorum. Birlik ve beraberlik içinde, omuz omuza vererek başaracağız!”

Ziyaret, Kırşehirspor yönetimi ve taraftarların İl Başkanı Cemal Kaya'ya kulübe gösterdiği yakın ilgi ve destek sözlerinden ötürü teşekkür etmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle son buldu.